ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Το Age of Basketball μπορείτε πια να το βρείτε στη διεύθυνση www.ageofbasketball.net μαζί με το πλήρες αρχείο του. Το παρόν blog δεν θα ανανεωθεί ξανά. Σας περιμένουμε στην Εποχή του Μπάσκετ, το πρώτο ηλεκτρονικό περιοδικό μπάσκετ στη χώρα, με την πληρέστερη Αθλητιατρική Πύλη στο ελληνικό διαδίκτυο!

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Κλήση τελευταίας στιγμής για Καρντούστ!

Ο Ασγκάρ Καρντούστ ήταν τόσο καλός με την «δεύτερη» εθνική του Ιράν στο Asia Stankovic Cup, που έπεισε στον Βέσελιν Μάτιτς, προπονητή της πρώτης ομάδας να τον καλέσει στην εθνική δύο εβδομάδες πριν το Μουντομπάσκετ.

Μάλιστα, ο Καρντούστ αναμένεται να είναι η πρώτη αλλαγή στους ψηλούς πίσω από τον Χαμέντ Χαντάντι.

«Είναι τεράστιο ευθύνη. Είναι μεγάλη τιμή που θα είμαι αλλαγή ενός παίκτη όπως ο Χαμέντ. Απ’ την άλλη έχω επίγνωση τι σημαίνει αυτό. Το όνομα του Χαμέντ σε όλη την ιρανική κοινωνία, και όχι μόνο στο μπάσκετ, είναι τεράστιο. Οπότε θα έχω τα βλέμματα όλων στραμμένα πάνω μου. Είμαι ενθουσιασμένος, ανυπόμονος και αγχωμένος ταυτόχρονα. Ξέρω ότι θα παίζω μάλλον μόνο λίγα λεπτά και δεν με νοιάζει αν θα ξεκινώ ή πόσο θα είμαι μέσα. Είμαι στρατιώτης της εθνικής και είμαι χαρούμενος που θα είμαι εκεί. Για μένα το σημαντικό είναι που είμαι μέρος της εθνικής», είπε ο Καρντούστ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: