ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Το Age of Basketball μπορείτε πια να το βρείτε στη διεύθυνση www.ageofbasketball.net μαζί με το πλήρες αρχείο του. Το παρόν blog δεν θα ανανεωθεί ξανά. Σας περιμένουμε στην Εποχή του Μπάσκετ, το πρώτο ηλεκτρονικό περιοδικό μπάσκετ στη χώρα, με την πληρέστερη Αθλητιατρική Πύλη στο ελληνικό διαδίκτυο!

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Το blog του Βλαδίμηρου Γιάνκοβιτς - Οι χειρότεροι μήνες


Σας ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα και τα καλά λόγια!

Καταρχάς θα ήθελα να απαντήσω στα σχόλιά σας!

Θα ήθελα να πω ότι του χρόνου και μέχρι το 2012 έχω συμβόλαιο με τον Πανιώνιο. Στην ερώτηση του joe αν μου λείπει η Ελλάδα, θα ήθελα να πω ότι μου λείπει αφάνταστα επειδή είχα συνηθίσει τα μέρη, αλλά και τα πάντα, στην Αθήνα. Όμως, έχω έρθει με ένα σκοπό εδώ, να πάρω εμπειρίες και λεπτά συμμετοχής κι έτσι αντέχω μέχρι να γυρίσω!

Τώρα, θα πω μερικά λόγια για τον τραυματισμό μου. Ο λόγος που τραυματίστηκα είναι ακόμα ένα μυστήριο, πάντως τραυματίστηκα στο 5ο μετατάρσιο του δεξιού ποδιού. Ήταν σε μια φάση στον τρίτο αγώνα του Πανευρωπαϊκού Εφήβων το καλοκαίρι φέτος. Εγχειρίστηκα την 1η Αυγούστου. Και μετά έπρεπε να περιμένω 8 εβδομάδες μέχρι να ξαναπερπατήσω!

Να σας πω την αλήθεια, ήταν η πρώτη φορά που κατάλαβα πόση σημασία έχει η υγεία στον αθλητισμό! Ήταν οι δύο χειρότεροι μήνες στη ζωή μου. Και το πιο δύσκολο ήταν όταν γύριζα στα γήπεδα και ξεκινούσα τρέξιμο. Αλλά η αγάπη μου για το μπάσκετ δεν με άφησε να τα παρατήσω, αν και μπορεί στο πίσω μέρος του μυαλού μου να το σκεφτόμουν. Εγώ επέλεξα τον σκληρό τρόπο και εύχομαι να μου δοθεί η ευκαιρία να αποδείξω ότι αξίζω!

Αρκετά για τον τραυματισμό μου μιας και είναι παρελθόν τώρα. Στη Σερβία, όπως ανέφερα λίγο πιο πάνω, έχω έρθει με τον σκοπό να γίνω καλύτερος παίκτης κι σε αυτό αφοσιώνομαι. Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι για τους μπασκετμπολίστες είναι πάρα πολύ σημαντικό να πηγαίνει καλά το εξωγηπεδικό μέρος της ζωής τους, ώστε να νιώθουν καλά και να αποδίδουν με ενέργεια στο γήπεδο, στις προπονήσεις και τους αγώνες!

Επίσης, είναι πάρα πολύ ωραίο όταν μπορείς να συνδυάσεις δουλειά και κάτι που σου αρέσει! Το μπάσκετ στα δίνει όλα και το μόνο πράγμα που πρέπει να δώσεις είναι αφοσίωση και δουλειά. Μετά, εσύ παίρνεις πολλά από αυτό το άθλημα: δόξα, χαρά νίκης, είσαι γνωστός, αθλείσαι, δηλαδή είσαι πάντα υγιής!

Θα ήθελα να αφιερώσω και λίγο χρόνο στο να σας ρωτήσω εγώ γιατί έχει πέσει τόσο πολύ ο αριθμός των φιλάθλων που έρχονται στο γήπεδο να παρακολουθήσουν ένα αγώνα. Δεν είναι και το καλύτερο να βλέπεις άδεια γήπεδα, μιας και ο αθλητισμός είναι κάτι πολύ θετικό στη ζωή και απαιτείται να προωθείται.

Βλαδίμηρος Γιάνκοβιτς

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Βλαδίμηρε!

Για τον κόσμο, πιστεύω ότι φέτος έχει αυξηθεί ο αριθμός. Δεν αποκλείω πάντως να οφείλεται και στο οικονομικό κομμάτι, καθώς ίσως τα 10-30ευρώ 1-2 φορές την εβδομάδα είναι πολυτέλεια για τον μέσο Έλληνα.

Θα ήθελα να μας πεις τι στόχους έχει η ομάδα που παίζεις φέτος και αν θα μπορούσες να την παρομοιάσεις με κάποια από την ελληνική Α1.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Βλαδίμηρε,
συμφωνω με τον φίλο πιο πάνω, αλλά θα προσθέσω και το θέμα των επεισοδίων και των συνθημάτων. Εχω μικρά παιδιά και θα ήθελα να πάμε στο γήπεδο μαζί, αλλά δεν θέλω επ ουδενί να μάθουν να βρίζουν ακούγοντας τα συνθήματα στο γήπεδο, ενώ στα ντέρμπι φοβάμαι κιόλας μη γίνει κάτι και χτυπήσουν.

Πλέον και 200 άτομα να πηγαίνουν στο γήπεδο, βρίζουν. Έτσι, κάθομαι στην τηλεόραση και θα τις μάθουν τις βρισιές όταν έρθει η ώρα τους, όχι από 7 χρονών.

Ανώνυμος είπε...

ο παραπανω εχει απολυτο δικιο αλλα υπαρχουν ακομα γηπεδα που μπορει να παει μια οικογενεια ανετα οπως ειναι το βενετοκλειο του κολοσσοσυ που ακουγονται μονο συνθηματα υπερ της ομαδας μας και οχι για να μειωσουν τους αντιπαλους τωρα εαν καποιος φωναξει ενα μεμονομενο δυστηχως δεν μπορεις να κανεις κατι..παντως συγχαρητηρια και στην διοικηση της ομαδας που υποστηριζει αυτην την συμπεριφορα με διαφορα χαπενινγκς!

βαδιμηρε συγχαρητηρια για το μπλογκ
θα ηθελα να σου κανω και εγω καποιες ερωτησεις

σε ποια θεση προτιμας να αγωνιζεσαι?
τι στοχους εχει η μεγκα μπασκετ(αν δεν κανω λαθος) η νεα σου ομαδα δηλαδη?

Γιωργος