ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Το Age of Basketball μπορείτε πια να το βρείτε στη διεύθυνση www.ageofbasketball.net μαζί με το πλήρες αρχείο του. Το παρόν blog δεν θα ανανεωθεί ξανά. Σας περιμένουμε στην Εποχή του Μπάσκετ, το πρώτο ηλεκτρονικό περιοδικό μπάσκετ στη χώρα, με την πληρέστερη Αθλητιατρική Πύλη στο ελληνικό διαδίκτυο!

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Ομαδάρες με παικταράδες...


Το ντέρμπι τελείωσε με τον Παναθηναϊκό να παίρνει τους 2 βαθμούς και, δυστυχώς, τώρα θα πρέπει να στενοχωρήσω κάποιους. Δε θα έλεγα τους φίλους των «πρασίνων», αλλά εκείνους που δεν είδαν προσεκτικά το ματς. Σε γενικές γραμμές στο παιχνίδι επιβεβαιώθηκαν όλα όσα λέγαμε, όλα όσα ξέραμε, όλα όσα φανταζόμασταν και όλα όσα πιστεύαμε.

Οι δύο ομάδες είναι ισοδύναμες, όπως και πέρσι, είναι πολύ καλές, καλύτερες από πέρσι, και είναι χαρά να τις βλέπεις και τις δύο, ιδίως όταν (όπως εγώ) δεν υποστηρίζεις καμία από τις δύο. Αλλά το ντέρμπι έδειξε ότι όσο τα ματς κρίνονται στον πόντο, ο Παναθηναϊκός θα παίρνει όλα τα σφυρίγματα που χρειάζεται για να κερδίσει. Γιατί αυτό έγινε (και) το βράδυ της Κυριακής, όσο κι αν κάποιοι μπορεί να διαφωνούν. Σε έναν αγώνα που λήγει με 81-77 με 2 βολές 6 δευτερόλεπτα πριν το τέλος, 4 έστω σφυρίγματα έχουν σημασία.

Μιλάω για το αντιαθλητικό του Ντικούδη στον Ματσιγιάουσκας στο πρώτο ημίχρονο, όταν ο Έλληνας φόργουορντ έβαλε τρικλοποδιά στον Λιθουανό και χρεώθηκε απλό φάουλ. Για να ξεφύγω από τη φάση και να το θέσω σε γενικότερες γραμμές, η τρικλοποδιά είναι μία κίνηση που δεν δικαιολογείται για κανέναν λόγο στο μπάσκετ (όσοι έχετε παίξει έστω και σε γηπεδάκι, αν όχι οργανωμένα, θυμηθείτε πόσο έχετε φοβηθεί την πτώση όταν κάποιος σας βάζει τρικλοποδιά). Τη συνηθίζουν τρεις Έλληνες μπασκετμπολίστες, ο Νίκος Μπουντούρης, ο Γιώργος Καλαϊτζής και ο Νίκος Χατζηβρέττας και θα έπρεπε πάντα να τιμωρείται τουλάχιστον με αντιαθλητικό φάουλ.

Επιστρέφω στα του ντέρμπι: Μιλάω για το πεντακάθαρο καλάθι του Τζάκσον, το οποίο τάπωσε εμφανώς στην κάθοδο (η μπάλα εξάλλου δεν είχε άνοδο) ο Δημήτρης Διαμαντίδης, αλλά δεν μέτρησε.

Μιλάω για δυο ίδιες φάσεις, οι οποίες «κρίθηκαν» από τους διαιτητές τελείως διαφορετικά. Η «τάπα» του Διαμαντίδη στον Τζάκσον, πριν η μπάλα φύγει από τα χέρια του Αμερικανού και η «τάπα» του Πρίντεζη στον Μπατίστ, δύο φάσεις πριν το τέλος, πάλι πριν η μπάλα φύγει από τα χέρια του («πράσινου») Αμερικανού. Όσο φάουλ ήταν η μία, άλλο τόσο ήταν και η άλλη, ενώ ο Δημήτρης έχει επαφή και με τον αγκώνα του Τζάκσον. Βέβαια, ο Αμερικανός του Ολυμπιακού δεν πήρε φάουλ, ενώ ο Αμερικανός του Παναθηναϊκού, στην φάση που έκρινε το ματς, πήρε 2 βολές.

Και μην αρχίσετε ψείρισμα των φάσεων γιατί υπάρχουν όλες οι αμφισβητούμενες που δόθηκαν στους «πρασίνους», τα δύο επιθετικά των Μπατίστ και Ζίζιτς στα σκριν, που τελείωσαν σε 5 πόντους στο 4ο δεκάλεπτο, το 1,5 δευτερόλεπτο που κύλησε από τη στιγμή που ο Ουίνστον έκανε φάουλ στον Γκριρ μέχρι να σταματήσει ο χρόνος, τα βήματα του Μάτσε στη δεύτερη περίοδο, κτλ. Αλλά αυτά ας τα θεωρήσουμε λάθη εν τη ροή του ματς. Οι τέσσερις πιο πάνω φάσεις, όμως, καθόρισαν το αποτέλεσμα.

Πάμε στα άλλα; Ο Λιν Γκριρ κράτησε τον Ολυμπιακό μόνος του στο δεύτερο ημίχρονο, υπήρχαν στιγμές που έπαιζε ολόκληρη την ομάδα του Παναθηναϊκού, εκθέτοντας τα «πράσινα» αμυντικά συστήματα και ήταν ασταμάτητος. Όσοι απορούσαν στα μισά της τρίτης περιόδου γιατί ο Γκέρσον τον κρατάει στο ματς, πήραν εύγλωττη απάντηση με τους 19 πόντους σε 15 λεπτά με τέλεια ποσοστά ευστοχίας. Και ας μην τρελαινόμαστε, ο άνθρωπος είναι ο καλύτερος παίκτης στην επίθεση στην Ευρώπη και ως τέτοιος ήρθε. Ήταν, βέβαια, και 1ος στις ασίστ των Πειραιωτών.

Ο Βασίλης Σπανούλης έδειξε ότι έχει μπασκετικό μυαλό. Εκμεταλλευόμενος την πίεση του Ολυμπιακού σε Γιασικεβίτσιους και Διαμαντίδη, μπόρεσε να μπει καλά στο ματς και, έχοντας ανεβασμένη ψυχολογία, να τραβήξει μόνος του το «κουπί» της ομάδας του στο τρίτο δεκάλεπτο. Δεν έκανε κάτι απίστευτο (ή άγνωστο σε αυτόν) ο Βασίλης, όσο κι αν επέμενε ο σχολιαστής της ΕΡΤ. Έκανε τις κινήσεις του, έπιασε την απόδοσή του και έκανε ό,τι έκανε και στους Αμερικανούς πέρσι (οι οποίοι επίσης τον είχαν αγνοήσει στο ξεκίνημα και είχαν στραφεί σε Παπαλουκά, Διαμαντίδη). Όποιος κάνει αυτό το λάθος φέτος, θα το πληρώνει, γιατί ο Σπανούλης είναι παίκτης πολύ μεγάλης αξίας. Και ήταν και 1ος στις ασίστ των «πρασίνων».

Ο Ομπράντοβιτς έδειξε ότι ο μόνος λόγος που ο Τομάσεβιτς έμεινε εκτός Α1 είναι αυτός που όλοι φανταζόμασταν, δηλαδή για να ξεκουραστεί ενόψει πλέι οφ. Τότε θεωρώ ότι θα μπει στο ρόστερ, και ο Βούγιανιτς (ο οποίος δεν έπαιξε ούτε ένα δευτερόλεπτο στο ντέρμπι) θα μείνει έξω.

Ο Γκέρσον σταδιακά αρχίζει να εκμεταλλεύεται τους παίκτες του, αλλά ακόμα δεν μπορεί να το κάνει με τον Ματσιγιάουσκας και τον Τσακαλίδη. Την ώρα που ο Γκριρ, ο Τζάκσον, ο Μπλάκνεϊ και ο Πρίντεζης δείχνουν να έχουν βρει ρόλο μέσα στο γήπεδο, ο Ολυμπιακός δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί (ακόμη τουλάχιστον) το πυρηνικό όπλο που λέγεται Μάτσε, ούτε τον τεράστιο Τζέικ, ο οποίος (αν είδατε και με Άρη και Παναθηναϊκό) εγκλωβίζει με χαρακτηριστική ευκολία τους αντιπάλους ψηλούς.

Απ’ την άλλη, ο Ομπράντοβιτς έχει βρει ρόλο στον Ουίνστον, διευκολύνοντάς τον πάρα πολύ (προφανώς το βάρος της αντίπαλης άμυνας δεν πέφτει ποτέ πάνω του), αλλά ο Γιασικεβίτσιους και ο Περπέρογλου αποτελούν «αγκάθια» για το ροτέισον της ομάδας ακόμη. Και εντάξει, του Στράτου λύνεται εύκολα (εκτός δωδεκάδας στο ντέρμπι), ο Σάρας κάποιες στιγμές δείχνει να μπλοκάρει (προφανώς άθελά του) όλο τον Παναθηναϊκό. Βέβαια και αυτό (όπως και τα όσα λέγαμε πιο πάνω για τον Ολυμπιακό) πιθανότατα θα αλλάξει σταδιακά. Εξάλλου, η αξία και η ικανότητα του Ομπράντοβιτς είναι γνωστές.

Και να ξεφύγω με 3-4 «μικρότερα» θέματα;

Θεωρώ ότι ο Παπαμακάριος έκανε λάθος που έμεινε στο λιμάνι φέτος. Όταν εμάς δεν μας κάνει καμία έκπληξη ότι έχει παίξει 43 δευτερόλεπτα συνολικά ως τώρα στο πρωτάθλημα, προφανώς το περίμενε κι ο ίδιος.

Ευχαριστούμε τον Τζερεμάια Μάσεϊ για την παράσταση που έδωσε το απόγευμα στο Αλεξάνδρειο. Όσοι είχαν την τύχη να δουν το Άρης-ΑΕΚ, είδαν έναν παίκτη, ο οποίος έκανε πλάκα μέσα στο γήπεδο, αλλά ταυτόχρονα έχυνε αίμα σε κάθε φάση και τελείωσε με 33 πόντους, 12 ριμπάουντ και 3 κλεψίματα έχοντας 13/15 δίποντα, 1/1 τρίποντο και 3/5 βολές. Και ο Άρης νιώθει σιγουριά…

Το Αιγάλεω… προελαύνει και μπορεί να είναι νωρίς, αλλά κατά 85% έχει ήδη σωθεί. Ο «μαγικός αριθμός» για την παραμονή είναι συνήθως 9 (κάποιες φορές και 8) νίκες και το Σίτι έχει ήδη κάνει 3. Και δεν μπορεί κανείς να του πει τίποτα, γιατί δεν είναι ο «φτωχός συγγενής» (αγωνιστικά) του πρωταθλήματος, παρότι το καλοκαίρι τα έκανε «μαντάρα».

Και για να τελειώσω με κάτι άσχημο. Ομάδα με πειράματα δεν φτιάχνεται. Όταν είσαι στην αφάνεια τόσα χρόνια, τζάμπα μάγκας δεν γίνεσαι. Ξοδεύεις (αρκετά είναι η αλήθεια) λεφτά το καλοκαίρι και μετά κάνεις «εκπτώσεις» στον προπονητή; Όσο πιο γρήγορα καταλάβει ο Δημήτρης Δρόσος ότι η ΑΕΚ θέλει πάνω απ’ όλα προπονητή για να γίνει υπολογίσιμη, τόσο το καλύτερο. Με μεθόδους του τύπου «κατέβασε την ομάδα εσύ και αν παίξει καλά μένεις μέχρι να φύγεις», κανείς δεν προχώρησε. Για μένα καλύτερη λύση στην παρούσα φάση είναι ο Αργύρης Πεδουλάκης, αλλά και ο Ντράγκαν Σάκοτα μπορεί να βοηθήσει. Όχι έτσι, όμως. Και είναι κρίμα…

by Rasheed.

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Thn epomenh fora valte kai ton Thryleonta sto "poioi eimaste"...

Age of Basketball είπε...

@ανώνυμος: Εσύ θες να βάλουμε τον θρυλέοντα, ένας φίλος πριν από λίγο καιρό ήθελε να αποκαλύψουμε ότι είμαστε "βάζελοι"... Μήπως κάνετε παρέα;

Όταν ο οπαδός δεν μπορεί να δεχτεί τι έγινε σε έναν αγώνα, τότε δεν τον έχει δει. Είδε την ομάδα του. Δεν είναι κακό αυτό. Είναι εξάλλου η πεμπτουσία των σπορ. Να βλέπεις την ομάδα σου. Μόνο που η δική μου ομάδα έπαιζε στις 16:45 εντός έδρας στο Αλεξάνδρειο την Κυριακή το απόγευμα, οπότε αυτό που λες είναι επιεικώς αστείο. Όταν θελήσεις να κάνεις κριτική, καλοδεχούμενη.

Άσε που ο θρυλέοντας έχει χοντρά δάκτυλα και δυσκολεύεται να πατήσει τα πλήκτρα του πληκτρολογίου!
Rasheed.

Patrick Star είπε...

Το παιχνίδι είχε φυσικά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον,κυρίως λόγω της εξαιρετικής ποιότητας στην επίθεση των παικτών του Ολυμπιακού.Δε λέω της ομάδας γιατί σύστημα δεν υπήρχε.
Αυτόν τον Ματσιγιάουσκας δεν το λυπούνται? Ένα σύστημα για την πάρτι του δεν υπάρχει? 2-3 σκρίν μακριά απ'την μπάλα?
Ξέρω,δεν είναι έυκολο με την άμυνα του Παναθηναϊκού αλλά εκεί είναι η μαγκιά ενός προπονητή.
Άμα είναι να περιμένεις κάθε φορά να σου βάλουν όλα τα υπο πίεση τρίποντα,χαιρετίσματα...
Ο Τζάκσον μ'άρεσε,αν και αργός στην άμυνα -ειδικά για 4άρι.Αλλά πιστεύω πως με τον καιρό θα δέσει περισσότερο με τους υπόλοιπους.
Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι όχι μόνο είναι νέος παίκτης στην ομάδα,αλλά δεν έκανε ούτε προετοιμασία.
Απ'τον Γκρίρ αυτό που μου άρεσε είναι οτι δε μάσησε στα δύσκολα,ενώ πολύ καλός ήταν και ο Πρίντεζης,με πληθωρικό παιχνίδι.
Απο ΠΑΟ,ο Σπανούλης απλά ο καλύτερος,ενώ και ο Διαμαντίδης στην άμυνα πολύ καλός.
Δηλαδή τα αναμενόμενα.Όπως και η εμφάνιση του Σάρας...Επίσης ο Ουίνστον μου έκανε εντύπωση με την απόδοση του,αν και έπρεπε να το περιμένω καθώς ανήκει στην κατηγορία Μπατίστ,δηλαδή Αμερικανών που συμπαθεί ο Ομπράντοβιτς... :)
Για τη διαιτησία είναι γνωστά τα πράγματα.Όσοι δεν το παραδέχονται είναι σαν τους Ολυμπιακούς στο ποδόσφαιρο που τόσα χρόνια δεν έτρεχε τίποτα (μιλάω για πρίν το 2000,μην ανοίξουμε ποδοσφαιρική συζήτηση εδώ μέσα).
Αυτά που αναφέρει ο ΒΕΝ (έτσι για να στη σπάσω :) ) είναι σωστά.
Δε θέλω να μπώ σε άσκοπες συζητήσεις του στύλ "αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα?" ή "τι θα μπορούσε να είχε γίνει αν...?".
Το μόνο που θέλω να πω είναι για την ασυλία του Διαμαντίδη απο τους διαιτητές.Έχει κουράσει πιστεύω.
Απο εκεί και πέρα,ο Παναθηναϊκός ήταν πιο ομάδα και αν καταφέρει να αξιοποιήσει τους Περπέρογλου και Ζίζιτς θα είναι ακόμα καλύτερος στη συνέχεια.Δε λέω για τον Σάρας γιατί το θεωρώ δεδομένο οτι θα γίνει.

Υ.Γ. Η ομάδα σου Rasheed έπαιζε εναντίον της δικής μου...
Αυτά που λες είναι πολύ σωστά.
Στην ΑΕΚ θα πρέπει να καταλάβουν οτι ομάδα με 1 παίκτη απ'την προηγούμενη χρονιά δεν κάνεις απ'τη μια στιγμή στην άλλη.
Και ειδικά όταν δεν έχεις τον παίκτη-ηγέτη ή τέλος πάντων τον παίκτη που να κάνει τη διαφορά,όπως καλή ώρα ο Μάσεϊ.
Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να δοθεί η αφορμή να γράψετε κάποιο άρθρο για την ΑΕΚ,ώστε να κάνω εκτενέστερη αναφορά.

Age of Basketball είπε...

@patrick star: Φίλε συμφωνώ μαζί σου σχεδόν με όλα όσα λες. Όντως, δεν έχει νόημα να ανοίξουμε ποδοσφαιρική συζήτηση στο Age of Basketball, γιατί μετά θα το κλείσουμε και θα πάμε σπίτια μας. Νομίζω ότι όλοι κατάλαβαν τον τρόπο που ανέφερες ό,τι ανέφερες και τον παραλληλισμό που έκανες, ο οποίος ήταν σωστός.

Ο Γκριρ είναι πάστα μεγάλου παίκτη, του παίκτη που όταν η μπάλα θα καίει, θα επιδιώξει να την πάρει στα χέρια του. Νομίζω αυτή η καλώς εννοούμενη μαγκιά αρέσει σε κάθε φίλο του μπάσκετ.

Τον Μάτσε τον λυπάμαι κι εγώ, γιατί είναι ο σούπερ σταρ που ματώνει τη φανέλα, που τρέχει, μαρκάρει, κλέβει, ιδρώνει, πέφτει στο παρκέ και στο τέλος δεν γκρινιάζει κιόλας. Ε, δώστε του μια μπάλα να σουτάρει. Ο καλύτερος σουτέρ στην Ευρώπη είναι και παίρνει 6 σουτ ανά ματς!

Δεν χρειάζεται να μπούμε σε συζητήσεις για το αν αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα. Άλλωστε είναι τόσο νωρίς που δεν έχει και νόημα. Απλώς, ανέφερα όσα ανέφερα για να φανεί ο τρόπος και η τάση και φέτος. Μη γελιόμαστε, περιμέναμε το ντέρμπι για να δούμε την κατεύθυνση των σφυριγμάτων. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο τίτλος θα κριθεί στον 5ο (ή 4ο) τελικό ανεξαρτήτως πλεονεκτήματος έδρας.

Ο Παναθηναϊκός είναι όντως πιο ομάδα στην παρούσα φάση, ενώ ο Ολυμπιακός έχει μεγαλύτερο επιθετικό ταλέντο ως ομάδα. Αυτά τα δύο τους εξισώνουν προς το παρόν.

Όσο για την ΑΕΚ, κι εγώ ελπίζω να μας δώσει ευκαιρία, ή αφορμή αν θες, η ΑΕΚ να γράψουμε κάτι (καλό), καθώς προσπάθειες με τόσο μεγάλα οικονομικά ανοίγματα, όπως αυτό που έκανε ο Δρόσος, πρέπει να ανταμείβονται. Και πάλι θεωρώ ότι δεν της λείπουν οι παίκτες (έχει ρόστερ για να χτυπήσει μαζί με τον Πανελλήνιο τον Αρη), αλλά θέλει προπονητή. Ιδίως στο Αλεξάνδρειο, ποιος περίμενε κάτι καλύτερο; Δεν χρειάζεται σε τέτοιες έδρες ένας ψημένος κόουτς; Ο Άρης είχε τους Καστλ, Τσαλδάρη, Μότολα, Καλαϊτζή σε κακή μέρα, τον Αγαδάκο σε μέτρια και ουσιαστικά πήρε το ματς γιατί ο Πρίφτης δεν μπόρεσε επ' ουδενί να το εκμεταλλευτεί αυτό και είχε τον Μάσεϊ να αλωνίζει και να κερδίζει μόνος του.
Rasheed.

Unknown είπε...

Καλησπέρα,

δεν μπόρεσα να δω τον αγώνα δυστυχώς, κρίμα γιατι μάλλον έχασα ένα ωραίο παιχνίδι (από οτι μου είπαν αλλά και διάβασα).

Πριν κάνω το σχόλιο να διευκρινίσω ότι δεν είμαι Παναθηναϊκός για να μην παρεξηγηθώ.

Το σχόλιο μου είναι για το μπλοκ του Διαμαντίδη στον Τζάκσον μιας και το είδα σε βίντεο. Διαφωνώ με το σχόλιο του Rasheed ότι το καλάθι είναι στην κάθοδο. Έβαλα το βιντεάκι να παίξει τουλάχιστον 15 φορές για να έχω άποψη. Rasheed, η μπάλα έχει καθαρή άνοδο και ο Διαμαντίδης κόβει σε ένα σημείο που είναι/δεν είναι το σημείο καμπής της πορείας. Κατά την γνώμη μου, κανείς δεν πρόλαβε να δει 100% καθαρά την πορεία της μπάλας και το κόψιμο κατά την διάρκεια του αγώνα.

Το μόνο που θέλω να επισημάνω είναι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να σφυρίζει κανείς και θεωρώ ότι ό,τι και να έδιναν οι διαιτητές στην φάση αυτή, είναι σωστό. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω απλά οι κανονισμοί είναι δύσκολοι και κάποιες φορές οι φάσεις είναι τόσο γρήγορες που δεν προλαβαίνει κανείς να τις δει εύκολα.

φιλικά
πάνος

Ανώνυμος είπε...

Παιδια το μπλογκ σας ειναι απο τα καλυτερα οσο αφορα το μπασκετ κ θα παρακαλουσα να μην το χαλασετε με την διαιτησια.

Διοτι αμα αρχισει... δεν θα τελειωσει ποτε κ θα πεσει το επιπεδο των αρθρων κ των επιχειρηματων παρα πολυ.

Εγω απλα αρνουμαι να μιλησω για διαιτησια. Γι αυτο κ δεν θα συμβαλω αποψε στγν συζητηση. Διοτι αν ηθελα να μιλησω για διαιτησια θα πηγαινα σε ενα καφενειο η θα επαιρνα τηλεφωνο σε κανενα ραδιοφωνο που κ τα δυο εχουν τοση σχεση με το μπασκετ οσο και τα ψαρια με το περπατημα. Εγω θελω να μιλαω για μπασκετ εδω.

Απογοητευμενος αναγνωστης.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Αρκάδιε, δυστυχώς όπως σε κάθε άθλημα και ειδικότερα στο μπάσκετ η διατησία μπορεί ΕΥΚΟΛΑ να αλλοιώσει ένα μάτς. Το πιο τρανό παράδειγμα το τελευταίο φάουλ της περσυνής χρονιάς που δεν δόθηκε ποτέ και στοίχησε ένα τίτλο (εκτός και αν βρεθεί ΕΝΑΣ Παναθηναικός να μου πει ότι δεν ήταν φάουλ). Και ψες, δεν χρειάστηκε να κάνουν περισσότερο από 4-5 σφυρίγματα για να δώσουν προβάδισμα στον ΠΑΟ. Απλά να θυμίσω ακόμα μία φάση που δεν αναφέρτηκε και αυτή ήταν το γελοίο 4 φάουλ στον Μπουρούση που τον έβγαλε από τον παιχνίδι μόλις πάτησε το πόδι του στο τερέν.

Αλλά θα μιλήσω και για την ομάδα μου και την απογοήτευση σε μερικά πράγματα. Ο Γκέρσον πρέπει να είναι ο καλύτερος προπονητής με ανορθόδοξες κινήσεις!

* Ούτε ΕΝΑ screen στον καλύτερο σουτέρ στην Ευρώπη?? Δεν το βλέπει μαμότο?? Ο Μάτσε αν παίρνει 5 screen το ματς θα τελειώνει με 20+. Δεν μπορεί να ιδρώνει τόσο πολύ και να κάνει όλα του τα σουτ υπό πίεση!
* Βασιλειάδης και Theodocic παρότι νωρίς, δεν έχουν ακόμα τα φόντα για δύσκολα ματς (βλέπε και Euroleague).
* Μπουρούσης - Τσακαλίδης - Jackson. Όπως και με τον Μάτσε, ο Γκέρσον πρέπει να βρει τρόπο να τους αξιοποιήσει. Έχει 3 ψηλούς που του δίνουν την ευχέρεια να παίξει όπως θέλει, φτάνει να τους δίνει και τον ανάλογο χρόνο με πλάνο. Θα ήθελα και την γνώμη σας σε αυτό που θα πω. Ο Μπουρούσης είναι από τους παίχτες που πρέπει να ξεκινάνε έτσω και θα παίζει τα ίδια λεπτά. Άλλος παίχτης όταν ξεκινά και άλλος όταν έρχεται από τον πάγκο.
* Κάνει κάτι τρελλά ώρες-ώρες. Βασιλόπουλος 4ρι και Πρίντεζης 5ρι? Βασιλόπουλος στην 5ντάδα μετά από 1.5 μήνα έξω? Άμυνα ζώνης απέναντι στην πιο αυτοματοποιημένη ομάδα της Ευρώπης με όλους τους παίχτες να σουτάρουν? Μάτσε έξω για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
* Και παρόλα αυτά σχεδόν πάντα τα καταφέρνει. Αλλά σε κάποια παιχνίδια 1 και μοναδικό λάθος μπορεί να σου στοιχίσει το παιχνίδι.
* Προσέξατε την φάση που ο Σπανούλης έπαιξε το κοκόρι στον Μπλάκνευ? Και ΚΑΝΕΝΑΣ συμπαίχτης του δεν πήγε κοντά? Πρώτον δείχνει έλλειψη αλληλουποστήριξης και δευτερον, ο Σπανούλης τους έδωσε αφορμή να γίνει μία φάση 3-4 λεπτών όπου εύκολα ο Σπανούλης θα έχανε τον ρυθμό του. Αν ψες βρισκόταν στο γήπεδο ο Μίλαν Τόμιτς, το ματς θα το είχαμε πάρει.


Αυτά...

Άνθος

Patrick Star είπε...

Επειδή δε θέλω να ξεφύγει η συζήτηση απο τα καθαρά μπασκετικά πλαίσια,θέλω να επισημάνω πως η αναφορά στη διαιτησία δε γίνεται για να μειώσει κανείς τη νίκη του Ολυμπιακού ή για να βρεί δικαιολογίες δεξιά κι αριστερά αλλά γιατί κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται.
Όταν αποθεώνουν όλοι -εγώ προσωπικά πάντως δεν τους εκτιμώ,είναι χούλιγκανς- τους Γιαννακόπουλους για τα χρήματα που βάζουν ή την ομάδα του Παναθηναϊκού γιατί είναι η καλύτερη ελληνική -ίσως και ευρωπαϊκή- ομάδα των τελευταίων χρόνων είναι επειδή λένε τα πράγματα με τ'όνομά τους.
Ε,συγγνώμη κιόλας αλλά η διαιτησία είναι παράγοντας του παιχνιδιού και αναφορές θα γίνονται θέλουμε δε θέλουμε.
Πάντως και απ'το blog αλλά και απο φίλους μου,φαίνεται οτι οι Ολυμπιακοί τις περισσότερες ευθύνες τις επιρρίπτουν στον Γκέρσον παρά στη διαιτησία.
Όταν μία ομάδα παίρνει σφυρίγματα απο διαιτητές δε σημαίνει απαραίτητα οτι πήρε και το παιχνίδι εξαιτίας αυτών.
Μόνο σε πολύ καθοριστικά σφυρίγματα ή σε διαιτησίες 90-10 μπορείς να το πείς αυτό.
Όπως είπα και πριν,ο ΠΑΟ ήταν πιο ομάδα,φάνηκε οτι το ήθελε πιο πολύ (αν και εκεί βοηθάει πάντα ο παράγοντας έδρα) και εντέλει κέρδισε δίκαια.
Αλλά αυτά που βλέπουμε καλό είναι να τα λέμε..

Υ.Γ. Το σχόλιο του Άνθου για τους ψηλούς είναι εύστοχο.Και η απορία μεγαλώνει:
Σύστημα για Μάτσε δεν υπάρχει,η μπάλα στους ψηλούς δεν πάει,ο Γούντς δεν έπαιζε,πόσους πόντους έπρεπε να βάλει ο Γκρίρ για να κερδίσει ο Ολυμπιακός?

Bobos είπε...

" Και ας μην τρελαινόμαστε, ο άνθρωπος είναι ο καλύτερος παίκτης στην επίθεση στην Ευρώπη και ως τέτοιος ήρθε."

Δεν θα διαφωνήσω για το οτι είναι μεγάλος σκόρερ αλλά όχι και έτσι... Εκτός και αν ενοείς ο καλύτερος αμερικάνος σκόρερ φέτος στην Ευρώπη.

Για τα σφυρίγματα ειλικρινά νομίζω οτι είσαι κάπως υπερβολικός. Το κόψιμο του Διαμαντίδη ναι ήταν στην κάθοδο αλλά έγινε τόσο γρήγορα που σε replay το παίρνεις χαμπάρι όσο για το ΚΩΨΙΜΟ ΤΟΥ ΠΡΙΝΤΕΖΗ ΕΓΩ ΩΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΦΥΡΙΖΑ ΦΑΟΥΛ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Ο ΜΠΑΤΙΣΤ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΩΨΙΜΟ ΕΙΧΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ... Αν το αφήναν οι διαιτητές να συνεχιστεί το παιχνίδι δηλαδή το πιθανότερο ήταν να κερδίσει ο Ολυμπιακός? Για την ιστορία ο Μπατίστ εκεί είχε 1/2.
Για να είμαστε όμως αντικειμενικοί δες το σημερινό πρωτοσέλιδο του "φωτός". Αν το χέρι του Πρίντεζη δεν είναι πάνω στο χέρι του Μπατίστ τότε δεν βλέπω καλα...

ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΤΣΑΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ ΨΕΙΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΙΜΟΥ( ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ).

Δεν καταδίκασε κανείς ειλικρινά την γυφτία του Ελληνιάδη να παραπονιέται για τις ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΤΟΥ ΟΑΚΑ!!!!! Αλλά και το βίντεο που παίζαν στο ΟΑΚΑ που κορόιδευε τον Γκέρσον...

Τεσπα... Εγώ ευχαριστήθηκα ξαναλέω την Ματσάρα, χάρηκα που κέρδισε και η ομάδα μου αλλά αν έχανα από αυτόν τον Ολυμπιακό δεν θα με πείραζε... Αυτή την στιγμή οι ομάδες είναι ισάξιες...Στα play-off θα δούμε...

Age of Basketball είπε...

Αγαπητοί φίλοι, στα σχόλια σας θα απαντήσει ο Rasheed. Εγώ απλώς επεμβαίνω για να ευχαριστήσω όσους αντιλαμβάνονται με ποιο ύφος και στόχο γράφουμε για τη διαιτησία. Δε νομίζω ότι καταφεύγουμε σε περιγραφή μικρολεπτομερειών ούτε ότι αρχίσαμε να ασχολούμαστε με αυτή και σταματήσαμε με το μπάσκετ. Θεωρώ απαράδεκτο το πρώτο σχόλιο και δε θα το δεχτούμε γιατί έχουμε δείξει στο παρελθόν το ύφος του blog μας. Φίλε Αρκάδιε, είναι θεμιτό να επισημαίνεις κάτι που δε σου αρέσει στο site, άλλωστε είσαι και σταθερός αναγνώστης, αλλά με το να παρομοιάζεις το άρθρο μας με συζήτηση καφενείου είναι τουλάχιστον άδικο. Πάντως, σου αναγνωρίζω και σε συγχαίρω για το ότι υπέγραψες το σχόλιο σου, τέτοια θέλουμε να βλέπουμε. Άλλωστε όταν σε ένα άρθρο διαβάζεις 5 παραγράφους σχετικές με διαιτησία και 10 με μπασκετικά σχόλια και ανάλυση, δε νομίζω ότι ο Rasheed αναλώθηκε στην κουβέντα περί διαιτησίας.

Και πάλι, ευχαριστούμε όσους αντιλαμβάνονται τι εννοούμε αλλά και αυτούς που με καλοπροαίρετη διάθεση (και εδώ εννοώ π.χ. τον Αρκάδιο και όχι τον πρώτο φίλο) διατυπώνουν τη γνώμη τους. Είναι ωραίο όταν ανοίγετε διάλογο μεταξύ σας οι αναγνώστες μας μέσα σε φίλαθλα πλαίσια. Τα υπόλοιπα σύντομα...
BEN

Αριστοτέλης Αλεξόπουλος είπε...

Καλημέρα και από εμένα – κάνα-δυο σχολιάκια:
1. Αυτό που κάνετε με τη διαιτησία είναι επιεικώς απαράδεκτο. Όλοι ξέρουν ότι διαιτητικά λάθη γίνονται από όλους και προς όλους. Αλλά επίσης, όλοι ξέρουν (τουλάχιστον όσοι έχουν παίξει έστω και μία φορά οργανωμένο μπάσκετ στη ζωή τους) ότι η «διαιτησία» σπανίως ως ποτέ διαμορφώνει αποτέλεσμα. Οι αγώνες κερδίζονται ή χάνονται (όχι από τους παίκτες, τους προπονητές ή τους … διαιτητές, αλλά) από τις ομάδες. Όλοι οι σοβαροί προπονητές (στις σοβαρές συζητήσεις τους και όχι σε αυτά που λένε στους δημοσιογράφους) το λένε ξεκάθαρα αυτό. Τώρα, το να απομονώνεις κάποιες φάσεις για να υποστηρίξεις το συμπέρασμα που έχεις βγάλει από πριν είναι, τουλάχιστον, αισχρό. Και αν θέλετε να ξέρετε – αφού θέλετε να το παίζεται και «γνώστες» του μπάσκετ - το φάουλ του Πρίντεζη στον Μπαστίστ ήταν φάουλ. Ναι αγόρια μου, ήταν, και θα το σφύριζαν (χωρίς ρυπλέι και «αναλύσεις») και σε αγώνα εφηβικού πρωταθλήματος… Ή, τολμάτε, να αναμασάτε οπαδική φρασεολογία για περσινά ξινά σταφύλια («φάουλ του Διαμαντίδη που δεν σφυρίχθηκε και έχασε ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα»). Τι να πω ρε παιδιά, πραγματικά δηλαδή, τι να πω... Αν είχατε έστω και την παραμικρή διάθεση να είστε «αντικειμενικοί» θα μπορούσατε να αναφερθείτε σε όλες τις φάσεις των τελευταίων λεπτών εκείνου του αγώνα, να δείτε όλα τα «λάθη» και λάθη που έγιναν και να δείτε ποιος «ευνοήθηκε» και ποιος όχι. Αυτά έχουν συζητηθεί και λυθεί εδώ και μήνες. Ούτε ο Ελληνιάδης δεν τα αναφέρει πλέον, και το κάνετε εσείς… πάντως, για την πληροφόρησή σας να αναφέρω ότι οι διαιτητές (είναι γνωστό ότι) έχουν εντολή να σφυρίζουν όσο το δυνατό λιγότερο (δηλαδή μόνο αυτά τα εξόφθαλμα που ξεκάθαρα επηρεάζουν το αποτέλεσμα) στα τελευταία λεπτά αγώνων με κλειστό σκορ, με στόχο το τελικό αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατό λιγότερο επηρεασμένο από «εξωπαικτικούς» παράγοντες – όπως είναι και το σωστό δηλαδή (μπορώ να αναφέρω άπειρα παραδείγματα υπέρ αυτού που λέω – π.χ., το φάουλ(:) που δεν σφυρίχθηκε από τον Ρήγα στο τρίποντο του Όσκαρ στο τέλος του Ρεάλ-Καζέρτα το ’88 στο Φάληρο, για όσους θυμούνται…- και μόνο ένα χτυπητό παράδειγμα εναντίον – το σφύριγμα του Πιτσίλκα στο κέντρο του γηπέδου (!!!!) στο τέλος του τελικού Σερβίας-Αργεντινής το 2002). Αυτό ακριβώς έκαναν και οι γκρίζοι σε εκείνο τον αγώνα (συνολικά στα τελευταία λεπτά, επαναλαμβάνω). Απλό είναι…
2. Αυτή η πώρωση με τον Γκριρ πραγματικά είναι ανεξήγητη. Δεν λέω, είναι (πολύ) καλός παίκτης, αλλά (επίσης πολύ) καλός παίκτης είναι και ο Τζάαμπερ του Αιγάλεω (πραγματικός παικταράς) ή ο Κις της ΑΕΛ-ΓΣ(…Κ.Λ.Π). Γιατί δεν τους δίνει ο Αγγελόπουλος 1.567% πάνω από αυτά που παίρνουν τώρα, να τους φέρει στο λιμάνι; Αυτό που θέλω να πω είναι «δεν βλέπετε ότι ο άνθρωπος δεν κάνει για πλέι-μέικερ σοβαρής ομάδας;» - γιατί, γι’ αυτό αποκτήθηκε από τον Ολυμπιακό αν δεν κάνω λάθος και όχι για να σουτάρει 30 φορές σε κάθε αγώνα... Δεν βλέπετε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι συνεργασίες δύο παικτών (δηλαδή του εαυτού του και ενός άλλου) μέσα από τις οποίες ψάχνει, μονίμως, το δικό του σουτ; Αυτή είναι η ιδέα που έχετε για τη λειτουργία μιας μεγάλης, σοβαρής ομάδας; Και μετά αναρωτιέστε γιατί δεν παίζει ο Μάτσας (που σαν μπασκετική ποιότητα είναι – ξεκάθαρα - τρία επίπεδα πάνω από τον Γκριρ); Ρωτάτε γιατί δεν παίρνει πάσες και κάνει βουτιές στις γωνίες για να σώσει τα ασυμμάζευτα; Ποιος να του δώσεις πάσες ρε παιδιά; Στον Ολυμπιακό (στο 80% του χρόνου του αγώνα) όποιος πιάσει την μπάλα στα χέρια του (πράγμα σπάνιο με τον Γκρίρ στην πεντάδα…) σουτάρει. Δεν βλέπετε ότι με τον Μπλάκνεϋ (για το μεγάλο ταλέντο - !!!!!!!!!! – Τεόντοσιτς δεν σχολιάζω, είναι επιεικώς αστείος μέχρι τώρα) στην πεντάδα η ομάδα ρολάρει – ασυγκρίτως – καλύτερα; Αυτά πρέπει να γράφετε και όχι το ότι «ο Γκριρ είναι ο καλύτερος επιθετικός παίκτης στην Ευρώπη» (συμφωνώ απολύτως αν ο παίκτης έπαιζε για την Νάπολη…)

Δεν θέλω να με παρεξηγήσετε. Επειδή σας αγαπάω σας τα γράφω:-)… με αυτά που γράφετε εκτίθεσθε και – μη με παρεξηγήσετε – κινδυνεύει ένα μπασκετικό σάιτ που χρειαζόμαστε …

Age of Basketball είπε...

Εξακολουθώ να μπαίνω στα χωράφια του Rasheed αλλά τώρα έχει δουλειά, όπως έχω και εγώ σε λίγο. Φίλε αναγνώστη μας mavros kavalaris, παρ' ότι διαφωνώ μαζί σου θα σου απαντήσει ο υπογράφων το άρθρο. Ωστόσο, δύο μόνο προτάσεις: 1) "αφού θέλετε να το παίζετε και «γνώστες» του μπάσκετ": αυτό είναι ένα καθαρό ειρωνικό σχόλιο, απαράδεκτο για το επίπεδο ανταλλαγής απόψεων που προσπαθούμε να κρατήσουμε στο blog. Αν, όπως λες, μας "αγαπάς" και θεωρείς το site σημαντικό, σε παρακαλώ να τα αποφεύγεις στο μέλλον. 2) "πώρωση με τον Γκριρ": δεύτερο ειρωνικό σχόλιο σε ένα comment που, κατά τ' άλλα γράφεται "από αγάπη"; Δε σου το λέω επιθετικά, αλλά το ύφος που φανερώνει ενδιαφέρον διαφέρει από αυτό. Όσο για τη σύγκριση Γκριρ με Τζάαμπερ ή Κις, είναι τόσο δόκιμη όσο αυτή του (συγχωρεμένου) Αλφόνσο Φορντ με τον... Τσέκο. Ένας μεγάλος σκόρερ είναι σε κάθε γήπεδο και ομάδα. Εάν ο Γκριρ κέρδιζε το χθεσινό μας, όπως πήγε να κάνει, τα σχόλια θα ήταν ίδια; Εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω το τεράστιο ρεύμα αρνητικών σχολίων που λαμβάνει ο Γκριρ.
Ευχαριστούμε που μας διαβάζετε.
BEN

El Pollo Diablo είπε...

Καλημέρα σε όλους. Αν και οι προλαλήσαντες patrick star και rasheed γενικά με κάλυψαν θα ήθελα να πω και εγώ λίγα πραγματάκια.
Ο Ολυμπιακός έχει δύο πολύ μεγάλους σκορερ. Αλλά δεν έχει συστήματα για κανέναν. Δεν κοιτάω που ο Γκριρ τελικά έβαλε 23 με μερικά κουφά τρίποντα (μαγκιά του), κοιτάω τα 2/7 δίποντα και πόσες φορές τράκαρε στην άμυνα του παναθηναικού. Αντίθετα ο Σπανούλης (που έπαιξε κάπως με τον ίδιο τρόπο) είτε πέρναγε τον παίκτη του και μετά δεν υπήρχε βοήθεια, είτε είχε κίνηση από τους ψηλούς και περνούσε ασιστ.
Να πιαστώ εδώ από μια κουβέντα στο ποστ του Rasheed περί μπασκετικού μυαλού και να πω ότι όταν μίλησα περι τριγώνου Μήτσου,Σαρας και Ομπράντοβιτς τον αδίκησα.
Λυπάμαι τον Ματσας. Θα μπορούσε να παίρνει τραβηγμένες προσπάθειες (αλήθεια θα υπήρχε κανείς που θα του έλεγε τίποτα) όπως ο Γκριρ αλλά δεν είναι στο στυλ του. Οι δουλειές που κάνει στο γήπεδο είναι πάρα πολλές (φαίνεται και από το ranking στο fantasy) αλλά η ομάδα του δεν τον διευκολύνει να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα.
Ο ´´φιλαράκος´´ του ο Σαρας ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Θα περιμένουμε όμως.
Ο Τζάκσον και ο Πρίντεζης φαίνονται να σταθεροποιούν την απόδοση τους σε καλά επίπεδα.
Ο Ουίνστον μου άρεσε. Έχει καλό σουτ, έχει αθλητικά προσόντα, και είναι μεταγραφή Ομπράντοβιτς. Έχει τα φόντα, έχει την ηλικία έχει και τις ευκαιρίες. Πιστεύω θα δούμε περισσότερα από αυτόν.

Για τη διαιτησία: Πέρυσι με το non-call
ξεφύσηξα με ανακούφιση γιατί η εικόνα του ματς ήταν για τον Ολυμπιακό. Φέτος, παρα το 60-40, η αίσθηση μου είναι ότι ακόμα και χωρίς τη βοήθεια ο Παναθηναικός θα τα κατάφερνε. Δεν πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός θα έπαιρνε σίγουρα το πρωτάθλημα πέρυσι αν έπαιζαν 50-50 όυτε ότι θα νικούσε φέτος. Όρισμένοι διαφωνούν αλλά δυστυχώς, οσο υπάρχει αυτή η διαιτησία, είναι μια διαφωνία που δεν θα τη λύσουμε ποτέ.

Υ.Γ. Ο Μάσει έιναι τεράστιος παίκτης.
Υ.Γ. 2 ΩΩΩΩΩΩΩ Αιγαλεάρα... Εχω τρέλα στο μυαλόοοο..... (εκτός από την καλή ομάδα είχε και ατμόσφαιρα στο γήπεδο)
Υ.Γ. 3 Άνθο με περι ``κοκοριών`` μπορεί και να ήταν πλακίτσα μεταξύ των δύο, καθώς έιχαν υπάρξει συμπαίκτες στο μαρούσι. Εξάλλου η σκηνή με τις αμοιβαίες φιλοφρονήσεις των παικτών στο τέλος, δείχνει ότι δεν υπήρχε πολεμικό κλίμα μεταξύ των παικτών.
Υ.Γ. 4 Παρόλο που είμαι Παναθηναικός, θα συμφωνήσω με τον patrick star για τους Γιαννακόπουλους. Δεν αμφισβητεί κανένας την προσφορά τους, αλλά τα βίντεο, τα περσινά σόου, οι ξαφνικοί είσοδοι, καθώς και ο τρόπος που κινούνται κατά της ΠΑΕ εμένα μέχουν ενοχλήσει. Δεν ξέρω όμως αν μερικα από αυτά είναι εμπνέυσεις του υιού

Age of Basketball είπε...

@el pollo diablo: Υγιές και καλοπροαίρετο σχόλιο με ευγενικό τρόπο και, στηριγμένο σε επιχειρήματα και όχι φανατισμό, σχόλιο για τη διαιτησία. Ευχαριστούμε που μας διαβάζεις...
BEN

El Pollo Diablo είπε...

@Mavros kavalaris. Η διατησία στο μπασκετ μπορεί να διαμορφώσει αποτέλεσμα στο τέλος, διαμορφώνει διαφορά και ψυχολογικά πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα κατά τη διάρκεια του, (θυμήσου λίγο το πρώτο και το δεύτερο παιχνίδι Ελλάδας-Ισπανίας στο Euro και θα καταλάβεις τι έννοω). Προσωπικά πιστεύω ότι ο Παναθηναικός έχει την καλύτερη ομάδα, ανεξαρτήτως ευνοιας η όχι. Αλλά να ξέρεις όμως ότι η ευνοια της διαιτησίας δημιουργεί πάντα αντεπιχειρήματα στους αντιπάλους, καθώς και αντιπάθεια στους ουδέτερους για αυτό δεν τη θέλω. Για αυτό η Σερβία εδώ και δεκα χρόνια χρονια, παρότι είχε παικταράδες, είναι αντιπαθής, ενώ η Λιθουανία όχι.
Δε διαφωνώ μαζί σου ότι π.χ. ο Τζάαμπερ μπορεί να έχει τις ιδιες δυνατότητες με Γκρηρ (άλλωστε από εκεί ξεκίνησε και αυτός). Αλλά ο Γκρηρ έχει δώσει διαπιστευτήρια στην καριέρα του και θέλεις να λέγεσαι μεγάλη ομάδα, για πολλούς λόγους προτιμάς αυτόυς που έχουν δώσει διαπιστευτήρια και τα σκας.Ο Τζάαμπερ μπορεί σε 4-5 χρόνια να κοστίζει περισσότερο από τον Γκρήρ, μπορεί και να είναι στα αζήτητα του μπάσκετ. Αλλά όταν κάνεις πρωταθλητισμό δεν ρισκάρεις σε τέτοια πράγματα.

Αριστοτέλης Αλεξόπουλος είπε...

Σόρρυ ρε Μπεν – πραγματικά δεν ήθελα να σας προσβάλω. Και σόρρυ κυρίως (ή μάλλον μόνο) για το πρώτο, το «αν θέλετε να το παίζεται γνώστες του μπάσκετ». Πραγματικά δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν. Απλώς, είναι κάποια πράγματα που όσοι ασχολούνται σοβαρά με το άθλημά μας οφείλουν να τα ξέρουν (και να δείχνουν ότι τα ξέρουν). Όχι να λέμε ότι αγαπάμε το μπάσκετ και να «αναλύουμε» σφυρίγματα (με τη γνωστή αποσπασματική μέθοδο μάλιστα…) που έγινα πέρυσι. Αλλά, σε ένα πιο «φιλοσοφικό» επίπεδο ίσως, τι κακό υπάρχει στην ειρωνεία; Αν μπορείς και όπου σε παίρνει, έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα η χρήση της. Άλλωστε και εσύ την χρησιμοποιείς - ξεκάθαρα. Τι άλλο, εκτός από ειρωνεία προς εμένα, είναι δηλαδή η σύγκριση της σύγκρισης (ουάου- σύγκριση της σύγκρισης – σε τι επίπεδο συνδιαλεγόμαστε πλέον…) Γκριρ-Τζάαμπερ με τη σύγκριση Τσέκου-Φόρντ (καλά, κανένα ζωντανό δεν μπορούσες να βρεις; Να μην «τρίζουν» τα κοκαλάκια του συχωρεμένου, όχι τίποτα άλλο δηλαδή). Γιατί αν αποκλείσουμε την ειρωνεία το μόνο που μας μένει είναι η ασχετοσύνη (είναι νομίζω ξεκάθαρο ότι η σύγκριση – που δεν ήταν σύγκριση δηλαδή, αλλά τέλος πάντων - Γκριρ-Τζάαμπερ αφορά παίκτες ίδιας θέσης με αντίστοιχα χαρακτηριστικά – «σούτιγκ πλέι μέικερ» - ενώ αυτή Τσέκου-Φορντ, επιεικώς, δεν αφορά τίποτα μπασκετικό). Και για άσχετο δεν μπορώ να σε κατηγορήσω με τίποτα. Και κάτι τελευταίο: αλήθεια τι ειρωνικό έχει το «πώρωση με τον Γκριρ»; Απλή διαπίστωση είναι.

Τέλος πάντων, με όλη την ειλικρινή μου συμπάθεια (και την αγάπη, και την αγάπη) να χαιρετίσω εδώ (γιατί, εκτός από τον Ρασίντ έχουμε και εμείς δουλειά και θα ξημερωθούμε πάλι στο γραφείο) και να πω ότι περιμένω με ανυπομονησία τα όποια ουσιώδη μπασκετικά σχόλια.

Αριστοτέλης Αλεξόπουλος είπε...

Γεία σου πόλο ντιάμπλο (σόρρυ που τα γράφω όλα ελληνικά αλλά βαριέμαι να γυρίζω το πληκτρολόγιο:-).

Πρώτο: επιμένω ότι η διαιτησία (θα το αλλάξω λίγο για να είμαι 100% δίκαιος) σπανιότατα ως ποτέ διαμορφώνει αποτελέσματα. Για τον ημιτελικό με την Ισπανία στο Ευρωμπάσκετ: χάσαμε, πρώτον, λόγω των 28/28 βολών των Ισπανών, και, δεύτερον, λόγω του εκνευρισμού των έμπειρων παικτών μας. Αυτό είναι ξεκάθαρο ρε παιδιά. Για τη Σερβία: εγώ προ ολίγου ανέφερα το παράδειγμα με τον Πιτσίλκα το 2002, οπότε νομίζω αλληλοκαλυπτόμαστε.

Δεύτερο: ο Γκριρ πια διαπιστευτήρια έχει δώσει ακριβώς στην καριέρα του; Τη μιάμιση χρονιά στη Νάπολη, που έκανε (επιθετικά και πάλι) ότι ήθελε; Κοίτα την πορεία του. Γιατί, δηλαδή αλλάζει ομάδα κάθε χρόνο; Ή για να στο πω αλλιώς: αν τον Γκριρ τον είχε πάρει η Μπαρτσελόνα ή η Μακάμπι για παράδειγμα (αναφέρω ομάδες συγκρίσιμες με τον Ολυμπιακό) και έπαιζε όπως ακριβώς παίζει μέχρι στιγμής με τον Ολυμπιακό, θα τρελαίνονταν κανένας μαζί του σε σημείο που να θεωρείται μέγιστος παικταράς; Για να μην παρεξηγηθώ και πάλι, να πω ότι είναι πάρα πολύ καλός παίκτης αλλά δεν κάνει για πλεϊ μέικερ ομάδας που θα πάρει την Ευρωλίγκα. Ξεκάθαρα.

Patrick Star είπε...

@Mavros Kavalaris

Είναι γεγονός οτι ο Γκρίρ δεν είχε ξαναπαίξει σε μεγάλη ομάδα στην Ευρώπη.
Είχε παραστάσεις απο Ιταλικό πρωτάθλημα,απο Ευρωλίγκα αλλά και απο ΝΒΑ με συμπαθητική παρουσία όμως.
Αυτά είναι πολύ σημαντικά.
Επίσης το παλικάρι ξέρει πολύ μπάσκετ.
Η λειτουργία της ομάδας όμως δεν εξαρτάται αποκλειστικά απ'αυτόν.
Πάρε για παράδειγμα τις πάσες:
Αν δε δημιουργούνται οι προϋποθέσεις απ'την υπόλοιπη ομάδα για να ξεμαρκαριστούν κάποιοι παίκτες και να βγούν τα ελεύθερα σουτ και τα εύκολα καλάθια που να δώσει πάσα?
Πόσες υπερπάσες πρέπει να δώσει πια? Εντάξει,ο Παπαλουκάς δε θα'χε πρόβλημα αλλά δεν έχουν όλοι οι παίκτες το ίδιο στυλ.
Όσον αφορά την οργάνωση γενικότερα,είναι αλήθεια οτι έχω δεί και καλύτερους.Άλλωστε οι όποιοι ενδοιασμοί μου αφορούν αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού του.
Αλλά και πάλι εξαρτάται τι ζητάει ο κάθε προπονητής...
Για τα σουτ που δεν παίρνει ο Μάτσε δεν ευθύνεται ο Γκρίρ,αλλά ο Γκέρσον και τα συστήματα που ΔΕΝ έχει.
Και πέρσι τα ίδια γίνονταν.

Και μερικά παραδείγματα:

Χόλντεν:2001-2002 ΑΕΚ.Προηγούμενη χρονιά Σουνέρ Οστάνδης.
2002-2003:ΤΣΣΚΑ Μόσχας.

Ρίβερς:1995-1997 Ολυμπιακός.
Προηγούμενη χρονιά Αντίμπ.

Φόρντ:2001-2002 Ολυμπιακός.
Προηγούμενη χρονιά Περιστέρι.

Γιασικεβίτσιους:2000 Μπαρτσελόνα.
Προηγούμενη χρονιά Ολύμπια Λιουμπλιάνας.

Α,και πες μου σε παρακαλώ αν ο Παπαλουκάς ήταν ο πλέι που θα έδινε την Ευρωλίγκα στην ΤΣΣΚΑ.

Που θέλω να καταλήξω? Όχι οτι ο Γκρίρ είναι ο Μεσσίας αλλά οτι δεν είναι δίκαιο να τον κρίνουμε για το μέχρι τώρα βιογραφικό του.

Υ.Γ. Σωστή αντιμετώπιση του El Pollo Diablo απέναντι στη διαιτησία.
Το παράπονό μου είναι όταν κάποιος δεν παραδέχεται την οποιαδήποτε εύνοια.Και ξαναλέω:
Άλλο να ευνοείσαι απο μερικά σφυρίγματα και άλλο να κερδίζεις τον αγώνα εξαιτίας αυτών...

@El Pollo Diablo:Σίγουρα το βίντεο ήταν ιδέα του υιού.
Ας ρωτήσουμε και τον Ράτζα γι'αυτό... :)

El Pollo Diablo είπε...

Οι 28/28 βολές θα έπρεπε να είναι λιγότερες, βάσει σφυριγμάτων. Και ο εκνευρισμός των παικτών μας προήλθε και από την διατητική αντιμετώπιση. Δε σου λέω ότι οι διαιτησία είναι κατευθυνόμενη πάντα και εκ τον προτέρων προδικάζει αγώνες, και όντως οι μεγάλοι πρωταγωνιστές είναι οι παίκτες και οι ομάδες. Η διαιτησία είναι ένα ελάσσων θέμα, σε μεγάλο ποσοστό, του παιχνιδιού αλλά, όταν ένα παιχνίδι κρίνεται στις λεπτομέρειες, δε μπορείς να την αφήσεις απ'έξω. Και υπάρχει διαφορά από το να την αναδεικνύεις ως τέτοια (όπως κάνει το age of basketball), και από να την τοποθετείς ως ακρογωνιάιο λίθο διαφόρων σεναρίων επιστημονικής φαντασίας (τα οποία ισχύουν σε πολύ λίγες περιπτώσεις όπως π.χ. Σερβία).
Για τον Γκρηρ σε απλά λόγια λέω ότι το βιογραφικό του είναι πολύ καλύτερο από του κάθε Τζάαμπερ. Έχει πάρει κύπελο σε καλό πρωτάθλημα, έχει παίξει στο ΝΒΑ, συμφωνώ ότι δεν είναι άσος, και θυμίζει λίγο Σπανούλη στη θέση που παίζει, με καλύτερο σουτ και χειρότερο μπουκάρισμα. Σε όλες της χώρες του κόσμου, σε όλες τις δουλειές, το βιογραφικό πληρώνεται. Ίσως είναι πολλά τα λεφτά που παίρνει οκ, αλλά καμία σχέση με παίκτες μικρών ομάδων που τώρα ξεκινάν την καριέρα τους.
Το αν έπρεπε ο Γκέρσον να προτιμήσει έναν νέο ανερχόμενο με καλά στοιχεία και πιο φθηνό, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Προσωπικά θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος προπονητής δουλεύει με έτοιμους παίκτες κυρίως και καλώς οι περισσότεροι μικροί που πήρε ο ολυμπιακός έκαναν, κάνουν ή πρέπει να κάνουν τα αγροτικά τους.

Age of Basketball είπε...

Για τη διαιτησία παιδιά νομίζω ότι έχετε εκθέσει όλα τα επιχειρήματα. Το μεγάλο θέμα με τον Γκριρ μου κάνει εντύπωση. Μου κάνει κυρίως εντύπωση η αρνητική κριτική που δέχεται από την πρώτη μέρα που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα. Ίσως είμαστε το μόνο site όπου βρίσκεις θετικά λόγια για αυτόν. Και σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω ότι το βιογραφικό του Γκριρ δείχνει παίκτη με αξιοπρεπέστατη καριέρα. Ας μην επαναλαμβάνουμε το επιχείρημα ότι στη Νάπολι έκανε ότι ήθελε, γιατί στο κάτω κάτω αν ήταν μόνος του θα ήταν εύκολο για μια αντίπαλη ομάδα να τον μαρκάρει, άρα δεν ήταν εύκολοι οι υψηλοί μέσοι όροι πόντων. Κάποτε ο Πητ Μάικλ είχε γύρω στους 40 πόντους μέσο όρο στη Βενεζουέλα και ήρθε στην Ελλάδα και γελούσαν για αυτό. Εγώ όμως υποστηρίζω ότι αυτός είχε 40 πόντους, αυτός τους έβαζε όχι κάποιος συμπαίκτης ή αντίπαλος, ούτε είναι ένα πρωτάθλημα όπου όλοι έχουν 40 π. μ.ο., άρα τουλάχιστον ξέρει να τα βάζει.

Φίλε mavros kavalaris, σε παρακαλώ μη μου λες ότι διατύπωσες ειρωνεία επειδή διατύπωσα και εγώ, γιατί όπως είδες (και γράφεις) προηγήθηκες εσύ. Δε θεωρώ ποτέ και σε καμία περίπτωση ότι η ειρωνεία έχει πλεονεκτήματα. Για μένα είναι ο χειρότερος τρόπος έκφρασης, χειρότερης και από την εξύβριση. Νιώθω άσχημα αν θεωρείς ότι τη χρησιμοποίησα και σου ζητώ συγνώμη. Τέλος, η λέξη "πώρωση" είναι λαϊκή και ηχεί με αρνητική σημασία, νομίζω δε διαφωνεί κανείς για αυτό. Θα μπορούσες π.χ. να πεις: "υπερβολική προσπάθεια υποστήριξης", οπότε θα το δεχόμουν και θα σου έλεγα ότι το κάνω επειδή με έχει εντυπωσιάσει η επαφή του με το καλάθι. Και το ίδιο θα "πάθαινα" με έναν ομοίως καλό σκόρερ της Μπαρτσελόνα ή της Μακάμπι. Για παράδειγμα όλοι σε αυτό το blog έχουμε "τρέλα" π.χ. με τον Μπαζίλε. Τον πάμε "με χίλια", είναι κακό αυτό; Όταν ο Τζάαμπερ ή ο Κις πάρουν τον τίτλο του πρώτου σκόρερ στην Ευρωλίγκα, θα τους αδικήσεις αν πεις ότι το βιογραφικό τους είναι κενό, έτσι δεν είναι; Όσο για τις αλλαγές ομάδων, ο Γιασικεβίτσιους π.χ. έχει αλλάξει 5 σε 7 χρόνια, είναι δείγμα κακού παίκτη αυτό; Ας μην απαξιώνουμε τον Γκριρ εάν σουτάρει. Εάν διαφωνούμε με το σύστημα, ας ασκήσουμε κριτική στον Γκέρσον.
BEN

Ανώνυμος είπε...

Λολ,ελειψα 1 μέρα και έγινε χαμός

1)Τα σχόλια για τη διαιτησια ειναι τουλάχιστον αστεία.Συγγνώμη προς τους γράφοντες αλλά ούτε ο πρωταθλητής δεν κάνει λόγο για αλλοίωση αποτελέσματος.ΚΑι στο κάτω κάτω το φαουλ του Πρίντεζη ήταν τοσο φάουλ οσο του Ουίντσον.Το ένα γίνεται σκόπιμα και το άλλο εν τη ροή του αγώνα;
Αν δε γουστάρετε τον βάζελο,βγείτε και πείτε το.Οχι ομως πως το πήρε με βοήθεια απο τη διαιτησία.'Οσο λάθος ήταν το 4ο φάουλ στον Μπουρούση,τόσο ήταν και το φάλου στο 1ο δεκάλεπτο εκεί που πήγαινε να βρει ρυθμός ο ΠΑΟ.Τοσες εφημερίδες και τοσα site και μονο εσείς αναφέρεστε στη διαιτησια ως αλλοίωση αποτελέσματος...

2)Εχω μια απορια: Χτες ο Πινι το επαιξε κορώνα γράμματα και του βγήκε η μη ύπαρξη αμυνας στο περιφερειακό σουτ.Αν έμπαιναν τα σουτ τριών πόντων,τι θα έκανε;

3)Παιδια εγώ δε θεωρώ τον Γκριρ κακό παίκτη αλλα ούτε και καλό πλει μέικερ(και το έχω πει γιατι,δεν δινει πάσα).Ωστοσο, δεν κατλαβαινω γιατι δεν επαιζε ο Γκριρ στο δύο να σκοράρει,ο Ματσας στο 3 και ο Μπλάκνευ στο 1.

4)Πιστεύω πως ο Ζιζιτς στην πορεια θα γινει καλύτερος.Αντιθέτως, με τον Γκέρσον φοβάμαι πως ο Μπορούσης και ο Βασιλειάδης θα μείνουν στάσιμοι.

5)Χτες τοσο ο κόσμος και οσο και ο Γιαννακόπουλος κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν άψογοι.

6)Οι μαιμουδιές με τις πολυθρόνες και τα ηχεία του Ελληνιάδη και το βίντεο του Γιαννακόπουλου επεικώς απαράδεκτες.

7)Κακο ροτέισιον απο τον Ζοτς.
Χαζό κοουτσάρισμα απο τον Πινι.

9)Πέσατε έξω ομως σε πολλά στοιχήματα...

Age of Basketball είπε...

9) Μην μπερδεύεσαι, μάλλον μέσα πέσαμε στα στοιχήματα. Έχει ήδη καλύψει αυτό το θέμα ο Rasheed στα comments του σχετικού άρθρου.
BEN

Age of Basketball είπε...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: Φίλοι καλησπέρα. Δεν θα ακολουθήσω την τακτική ορισμένων για ειρωνείες, καθώς, παρότι πολύ καλός σε αυτές, θα προσπαθήσω να κρατήσω το επίπεδο.

Όσοι απογοητευτήκατε από το blog είναι πολύ εύκολο να σταματήσετε να το διαβάζετε. Απλώς μην το πληκτρολογείτε στη μπάρα διευθύνσεων. Εμείς εκπτώσεις δεν κάνουμε. Και το ξεκαθαρίζω προς πάσα κατεύθυνση αυτό.

Και προς τους αναγνώστες που σήμερα διαφωνούσαν, αλλά και προς εκείνους που συμφωνούσαν και μπορεί να διαφωνήσουν άλλη φορά. Δεν έχουμε πρόβλημα να λέτε τη γνώμη σας, να συζητάτε μεταξύ σας, να κάνετε, να δείχνετε. Άλλωστε, γι' αυτό και έχουμε αφήσει ελεύθερα τα σχόλια ως τώρα. Για να υπάρχει διάδραση στο blog.

Πάντως, εμείς ό,τι βλέπουμε θα το γράφουμε. Είτε σας αρέσει που αδικήθηκε ο Ολυμπιακός χτες είτε δεν σας αρέσει. Είτε έχετε πρόβλημα που λέμε ότι ο Γκέρσον δεν έχει συστήματα, είτε όχι. Είτε, είτε...

Μπορεί να είμαι λίγο απότομος, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Το blog ξεκίνησε ως ελεύθερη φωνή στο μπάσκετ και τέτοιο είναι. Δεν κρέμεται από τα... κανενός και δεν έχει ανάγκη κανέναν από καμία ομάδα. Κάθε φορά που θα διαφωνείτε με κάτι που γράφουμε, σκεφτείτε ότι την επόμενη μπορεί να είναι αντίθετα τα πράγματα και να δείτε μόνο εδώ αυτό το οποίο πιστεύετε.

Όσο για κάποια που γράφτηκαν. Το ξεκαθαρίζω τώρα για να μην πείτε ότι δεν προειδοποίησα. Μέχρι στιγμής τα σχόλια που ακροβατούσαν μεταξύ σοβαρού, προσβλητικού και ειρωνικού τα άφηνα. Όμως, το πιθανότερο είναι στο εξής να τα διαγράφω. Και όσα είναι ειρωνικά προς τους γράφοντες, αλλά και όσα είναι ειρωνικά προς τους άλλους αναγνώστες. Γιατί σήμερα υπήρχαν και από τις δύο αυτές κατηγορίες σχόλια.

Και για να τελειώσω με κάποια θέματα που θίχτηκαν στα σχόλια. Ο Ολυμπιακός αδικήθηκε από τη διαιτησία. Η διαιτησία καθορίζει αποτελέσματα αγώνων. Μην μου πετάτε παραδείγματα, γιατί είμαι καλός στη δουλειά μου κι έχω πολύ μεγαλύτερο αρχείο για οποιοδήποτε θέμα και μπορώ να κερδίσω τον ανούσιο πόλεμο εντυπώσεων πετώντας 6-7 περιπτώσεις από τη δεκαετία του '70 ως σήμερα για καθετί. Δεν το έχω κάνει και δεν θα το κάνω. Επειδή έγινε αναφορά σε "όσους έχουν παίξει μπάσκετ". Όσοι έχουν παίξει μπάσκετ ξέρουν ότι η διαιτησία διαμορφώνει αποτέλεσμα, όχι μόνο αγώνων, αλλά και πρωταθλημάτων. Όποιοι δεν το δέχονται, εθελοτυφλούν ή υπηρετούν συμφέροντα. Τέλος με αυτό το θέμα.

Επίσης, ο Γκριρ είναι παικταράς. Μπορεί να μην συμφωνείτε, αλλά είναι. Τέλος και με αυτό. Δεν θα αναφερθώ περαιτέρω, καθώς οι περισσότεροι αναγνώστες και ο BEN με κάλυψαν με τα σχόλιά τους.

Επειδή θέλω να το παίζω γνώστης του μπάσκετ όπως λέτε, για διαβάστε τι γράφω. Γράφω "Όσο φάουλ ήταν η μία, άλλο τόσο ήταν και η άλλη" που σημαίνει ότι εξίσου φάουλ ήταν και οι δύο. Προτίμησα χτες να μην βάλω τις δύο φωτογραφίες από τις δύο τάπες, επειδή ακριβώς το άρθρο δεν ήταν μόνο διαιτησία. Γι' αυτό κι έβαλα τους δύο μεγάλους πρωταγωνιστές του αγώνα: τον παικταρά Σπανούλη και τον... πολύ κακό και άχρηστο Γκριρ.

Όσοι πιστεύετε ότι ο Γκριρ είναι Κις, Τζάαμπερ, Τζέφερσον ή ό,τι άλλο μάλλον είστε 6 χρόνια πίσω. Τότε που ο Γκριρ έπαιζε στη Νήαρ Ηστ. Από τότε ως τώρα έχει κάνει καριέρα που 99 στους 100 Κις και Τζάαμπερ δεν θα δουν ούτε στα όνειρά τους.

Όσοι θεωρείτε ότι το Age of Basketball έχει σχέση με το μπάσκετ όσο τα ψάρια με το περπάτημα, δεν πειράζει, ψάξτε αλλού να βρείτε ένα site, blog ή ό,τι άλλο, που να καλύπτει τα στάνταρ σας. Εμείς αυτοί είμαστε.

Δεν αναφέρθηκα στη "γυφτιά" του Ελληνιάδη απλώς και μόνο γιατί είχε δίκιο, οπότε "προστάτευα" τον Παναθηναϊκό (εγώ ο κωλογάβρος) μη αναφερόμενος στο θέμα. Οι πολυθρόνες είχε αποφασιστεί, παρουσία της αστυνομίας, να αφαιρεθούν από το σημείο που βρίσκονται, καθότι στα προηγούμενα ντέρμπι ήταν εστία φραστικών επιθέσεων προς τον πάγκο του Ολυμπιακού. Ο Ολυμπιακός είχε ζητήσει, η Αστυνομία και ο ΕΣΑΚΕ είχαν συμφωνήσει και ο Παναθηναϊκός είχε αποδεχτεί ότι οι πολυθρόνες θα έπρεπε να φύγουν από εκεί. Οι "πράσινοι" διαμέσου του... διευθυντή μάρκετινγκ επέλεξαν να κάνουν επίδειξη δύναμης και να αφήσουν εκεί τις πολυθρόνες, μόνο και μόνο για να δείξουν στον Ελληνιάδη ότι μπορούν να αγνοούν τις αποφάσεις της Αστυνομίας χωρίς κυρώσεις. Άλλη φορά ψάξτε τις πηγές σας.

Δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω στο θέμα. Απλώς τελειώνοντας να πω το εξής: Αν δεν θέλετε μην μας διαβάζετε. Υπάρχουν πολλά site που θα ικανοποιούν αυτό του θέλετε να διαβάσετε και να ακούσετε και θα σας χαϊδεύουν τα αυτιά. Αδιαφορώ τι γράφουν οι άλλοι (επειδή αναφέρατε ότι δεν γράφουν όσα γράφουμε εμείς) και ποτέ δεν γράφω με βάση τα όσα γράφουν εκείνοι.

Όσο για το ποιες δεν γουστάρουμε από τις ομάδες, όσοι είστε καινούργιοι αναγνώστες (που είστε και οι μόνοι που γράφετε ότι δεν γουστάρουμε τον Παναθηναϊκό ή κάποιον άλλο), διαβάστε το Blog. Δεν θα ασχοληθώ με γελοιότητες.

Επίσης, όποιος πιστεύει ότι γράφουμε "αστεία", "γελοιότητες", "κακά πράγματα", "μη αντικειμενικά", κτλ, παρακαλώ να μην μας διαβάζει και να βρει κάποιο site που να συνάδει με το επίπεδό του. Από εδώ και στο εξής ανάλογα σχόλια που χρησιμοποιούν την ανωτέρω φρασεολογία θα διαγράφονται χωρίς δεύτερη σκέψη. Και ας αρχίσετε τις κατηγορίες περί "δημοκρατίας" μετά.

Για να διαγραφείτε από μέλη του blog, αρκεί να στείλετε ένα e-mail και να το ζητήσετε. Δεν κρατάμε δέσμιο κανέναν.

Και κλείνοντας, ξεκαθαρίζω ότι δεν συμφωνώ με όλους τους αναγνώστες που έχουν αφήσει comment, αλλά δεν περίμενα να συμφωνώ κιόλας. Και για να χρησιμοποιήσω ένα-δύο παραδείγματα, διαφωνώ με τον el pollo diablo σε αρκετά από αυτά που γράφει, αλλά δεν μπορώ παρά να σεβαστώ τον τρόπο που έχει επιλέξει να μιλήσει. Διαφωνώ με τον Pano, αλλά σέβομαι τον τρόπο του, με τον Patrick Star, αλλά επίσης τον σέβομαι. Αυτά τα γράφω για να μην νομίζετε ότι τα παραπάνω αναφέρονταν σε όσους υποστήριξαν τον Παναθηναϊκό. Αναφέρονταν σε όσους δεν σεβάστηκαν και προχώρησαν σε υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς, αφορισμούς, κτλ.

Καλή σας μέρα,
Rasheed.

Age of Basketball είπε...

@mavros kavalaris: Το μήνυμά σου είναι απαράδεκτο και διαγράφηκε. Καλή σου μέρα.
Rasheed.